Antieke muilspore tussen Varenna en Esino Lario - Antiche mulattiere tra Varenna e Esino Lario

Antieke muilspore tussen Varenna en Esino Lario
Uitsig vanaf die kasteel van Vezio
Reisplan tipe
Staat
Streek
Gebied
Begin
einde
Lengte

Antieke muilspore tussen Varenna en Esino Lario is 'n reisplan wat deur die Lecco munisipaliteite van Varenna, Perledo red Esino Lario. Dit vorm die verbinding tussen die twee munisipaliteite vir diegene wat te voet wil beweeg.

Inleiding

Hierdie reisplan bestaan ​​uit 'n wandeling deur die bos langs die antieke muilspore wat van Varenna na Esino Lario lei en andersom.

Voorbereidings

Om hierdie wandeling in die bos beter te konfronteer, is dit raadsaam om trekkerskoene aan te trek en is dit raadsaam om voldoende water saam te neem. Die klim na Esino Lario is ongeveer 6,5 km lank.

Hoe om te kry

Exquisite-kfind.pngVir meer inligting, sien: Hoe om by Varenna te kom.

Hierdie roete is ontwerp om vanaf die Varenna-Esino-Perledo-stasie te begin, geleë in die gemeente Perledo, op die grens met Varenna.

Stadiums

• 1 Varenna-Esino-Perledo-stasie - vertrekpunt
  • 2 Vezio-kasteel
  • 3 Vezio (parkeerplek)
  • 4 Gesuolo delle Pianche
  • 5 Klipbrug oor die Esino-stroom
  • 6 San Giovanni washuis - Esino Inferiore
  • 7 Piazza Pietro Pensa - Esino Lario-stadsaal

Begin vanaf die Varenna-Esino-Perledo-stasie ons ry suidwaarts om via Esino te neem, wat langs die gelyknamige stroom loop en op pad na die meer. Aan die einde van die pad neem ons via Giovanni Polvani aan die linkerkant en na 50 m neem ons per Vezio aan die linkerkant, dan gaan ons weer links om die bos binne te gaan. Ons volg die paadjie totdat ons die beboude gebied van Vezio. Van hier af kan ons 'n kort draai maak om die Vezio kasteel, gaan links. As ons aan die ander kant wil voortgaan na Esino Lario, volg ons die pad tot by die parkeerterrein. Net voor die rusarea begin die hoë variant van Pad van die Wegreisiger in die rigting van Lecco. Ons neem dit en volg die pad tot by die eerste vurk, waar ons regs hou. By die volgende kruispad hou ons links en volg die pad wat halfpad op loop tot by die Gesuolo delle Pianche, wat die grens aandui tussen Perledo en Esino Lario, waar eens gewilde toewyding gelei het tot 'roeping van die water' in geval van droogte.

Van hier af gaan ons verder met die antieke muilspoor tot by die bedding van die vallei waar ons die ruïnes van 'n dam aan die Esino-stroom vind, wat aan die einde van die twintigerjare die eerste stroom na die stad voorsien. deur die Vigna-valleie en Ontragno kruis, steek ons ​​die Esino-stroom op die antieke klipbrug, volgens die tradisie van die Romeinse era, omring deur die ruïnes van verskeie meulens. Na 'n kort, maar steil klim, bereik u Esino Inferiore (Psciac), waar ons die washuis van San Giovanni, kenmerkende antieke drinkbak. Van hier af kan ons die pad volg totdat ons die plein bereik, waar ons die kerk van San Giovanni Battista kan bewonder. Om die stadsaal van Esino Lario te bereik, moet ons net langs die kerk stap en via Dante aan die linkerkant neem en dit volg tot by die kruising met die provinsiale pad.

Veiligheid

Rondom

1-4 ster.svgKonsep : die artikel respekteer die standaard sjabloon en bevat ten minste een afdeling met nuttige inligting (al is dit 'n paar reëls). Kop en voetskrif is korrek ingevul.