Wieluń poviat - Powiat wieluński

LandPole
StreekIvódź Voivodeship
Oppervlak927,69 (4,24% van die voivodskapgebied) km²
Bevolkingongeveer 78 200 (84,29 mense / km²)
Poskode98-300
webwerf

Wieluń poviat lê binne voivodskap van Lodz. Wieluń is die setel van die poviat -owerhede.

Kenmerkende

Die Wieluń -graafskap binne sy huidige grense is tot stand gebring as gevolg van die administratiewe hervorming in 1999. Die graafskap is landbou- en saailande maak 84% van die gebied uit.

• stedelike-plattelandse gemeente: Wieluń,
  • landelike gemeentes: Biała, Czarnożyły, Konopnica, Mokrsko, Osjaków, Ostrówek, Pątnów, Skomlin en Wierzchlas,
  • stad: Wieluń.

Die poviat is geleë in die suidwestelike deel van die Łódź-provinsie op die grens met Opolskie Voivodeship en Silesiese woiwodskap. Dit is geleë op die grens van die Poolse jurie en die Suid-Groot-Poolse laagland. Die reliëf wissel hoofsaaklik as gevolg van die aktiwiteit van die ysplaat, wat die ouer Mesosoïese gesteentes gedeeltelik bedek het met 'n dik laag sediment en die heuwels van die terminale morene gevorm het. Die hidrografiese as van die distrik is Bewaakwat 'n skilderagtige kloofvallei vorm wat bekend staan ​​as die 'Great Warta Arch'.

Bosse vorm 24% van die land se oppervlakte. Dit dek die oostelike en suidelike dele van die graafskap Załęczański -landskappark terwyl daar in die noordelike deel 'n fragment is Miedzyrzecz Warta en Widawka Landscape Park. Beide parke het 'n toeriste -infrastruktuur in die vorm van baie sentrums, boerderye vir boerderye, fietsry-, water- en wandelroetes (in totaal meer as 400 km). Die Wieluń County is in die historiese Wieluń -land geleë. 'N Belangrike kommunikasieroete loop deur die nasionale pad nr. 8, wat deel uitmaak van die internasionale roete E75.

Grondstowwe - in die provinsie Wieluń is daar 'n deel van 'n koolstofafsetting met 'n kapasiteit van ongeveer 490 miljoen ton. Die deposito heet "Złoczew" en is 20 km noord van Wieluń geleë, in die munisipaliteite: Ostrówek, Zloczew en Burzenin (op die grens van Wieluń en Sieradz poviats). Die veld word aanvanklik beplan om in die jare 2025-2045 ontgin te word. Die onttrekte steenkool sal na die Bełchatów -kragstasie vervoer word. Vervoer na die kragsentrale sal heel waarskynlik via gordeltransporteurs plaasvind.

Fietsroetes

Wielunski EWI -fietsroete 1

Wielunski EWI -fietsroete 1 dit is groen gemerk

EWI fietsroete 1

EWI1 is 29,8 km lank, die begin - Laerskool Wieluń nr. 2, einde - Wieluń -stadion.

• Wieluń (0,0 km) - Ruda (3,2 km) - Rychłocice -saagmeule (5,0 km) - Kadłub (8,1 km) - Popowice (11,2 km) - Józefów (12,6 km) - Ożarów (15,6 km) - Krzworzeka -kerk (21,4 km) - Chotów (25,3 km) - Turów (27,2 km) - Wieluń -stadion (29,8 km) Wojska Polskiego -straat.
  • As ons die stad verlaat langs 'n grondpad na die ooste, steek ons ​​die spoorlyn oor en bereik die aansluiting met die asfaltpad. Ongeveer 0,5 km na die kruising, loop die roete verby die Widoradz -vesting. Dan gaan ons suid na Ruda, verby die kerk en die saagmeule, en na 0,6 km by die perdeplaas in Rychłocice draai ons regs in 'n grondpad. Ons kom by die dorpie Kadłub. In Kadłuba gaan ons verby die kerk en draai links met die kalkpad na Popowice. In Popowice, draai links, draai na 100 m regs, na Józefów. Vanaf Józefów draai ons regs (wes), na 0,6 km na regs, en na 50 m, links op 'n grondpad (wes) na Ożarów. In Ożarów, by die herehuis, draai u regs na Mokrsko. Volg 'n grondpad (na die suide) om by Krzyworzeka te kom. Draai links langs die asfaltpad, langs die kerk, voor die begraafplaas, en draai regs langs 'n grondpad na die dorpie Krajków.

Aan die einde van die dorp, in die gehucht Górale, draai links (in die weste) na Chotów. Ons draai regs (in die suidooste) deur die dorp Turów en bereik Wieluń.

Wieluński EWI -fietsroete 2

• EWI 2 groen, kategorie: poviat

EWI fietsroete 2

• lengte: 44,9 km
  • Begin: Wierzchlas
  • Einde: Wierzchlas.

Kursus:

• Wirzchlas -skool (0,0) - Jodłowiec (7,6 km) - Józefina (12,1 km) - Nowa Wieś (14,8 km) - Raduczyce (18,3 km) - Szyszczyna (22,4 km) - Stara A -dorp (24,7 km) - Podkochlew (26,0 km) - Łykowe, 'n meule (27,9 km) - Kraszkowice (31,6 km) - Przyłapy (37,0 km) - Ruda (40,2 km) - Wirzchlas - 44,9 km

Beskrywing

• Wierzchlaslangs die laerskool, langs die pad wat na Olewin (noordoos) lei. By die kruispad op die (oostelike) asfaltpad deur die dorp Piechowverder langs 'n grondpad, en dan die bos in. Na 0,5 km by die kruising van bospaaie draai ons links, na ongeveer 0,5 km noord langs die rand van die bos kom ons verby 'n gehuggie Klompe ons bereik Fir boom, by die kruispad regs (oos) op 'n asfaltpad, ongeveer 0,5 km na die bos. 'N Links draai hier op 'n grondpad (ongeveer 1 km) langs die rand van die velde en verder langs 'n bos. Na 1,5 km, by die bosherberg, steek ons ​​die nasionale pad (Wrocław - Warschau) oor en na ongeveer 1,5 km bereik ons ​​die dorp Josephine. Ons draai regs (oos) in 'n asfaltpad en aan die einde van die dorp draai ons links op 'n stukkende klippad deur die velde na Nowa Wieś. 0,5 km anderkant die dorp, by die kruising van asfaltpaaie, draai ons regs (na die suide), na ongeveer 0,4 km steek ons ​​weer die nasionale pad oor en ry verder Raduczyce en aan die einde van die dorp draai 'n linker-diagonale draai in 'n grondpad. Na ongeveer 0,5 km kom die roete die bos binne en loop langs die rand van die Warta -vallei, ons ry verby die dorp Szyszczyna, dan 'n dorp Mielielanden ons bereik Ou dorpie. Ons steek die asfaltpad oor en na ongeveer 0,6 km draai ons regs (wes) na die dorp Podchlew. Draai by die kruispad links (in die suide) na 'n asfaltpad (Osjaków-Krzeczów), na ongeveer 2 km, by die meule Sluk ons draai regs en langs 'n bospad in die weste, weg van die Warta -vallei, na ongeveer 1,5 km verby die oorgroeide bosdamme aan die linkerkant, verlaat die bos, verby 'n sandmyn aan die linkerkant, ons bereik Modlin. Draai by die kruising links in 'n asfaltpad en na ongeveer 0,5 km in Kraszkowice ons kom by die kruising met die pad (Wieluń - Działoszyn). By die kruising draai ons regs, verby die kapel op die eilandjie van die pad, en op die plek waar die pad na Wieluń regs draai, draai ons links langs 'n grondpad, verlaat die dorp en langs 'n grondpad na die weste , na 1 km nader die roete die bos aan die linkerkant, dan langs die rand, en na ongeveer 0,7 km draai ons regs in 'n stygende grondpad. In die gehuggie Aleksandrówkaons draai regs en langs 'n afdraande grondpad na 'n asfaltpad draai ons links en w Dit sal jou vang draai by die kruising met die Wieluń - Kamion -pad regs na Wieluń. Na ongeveer 2 km bereik ons ​​die kruising met die Wieluń - Działoszyn pad, draai links na Wieluń, steek die spoorlyn oor en bereik Rudy. By die kruispad by die kerk, draai regs in die rigting van Widoradz, steek weer die spoorlyn oor en verby die begraafplaas, by die kruis by die kruispad, draai regs na die ooste, in 'n grondpad na Wierzchlas. By die eerste geboue draai ons links op 'n asfaltpad, na ongeveer 0,5 km draai ons regs in 'n grondpad, ons bereik die skool in Wierzchlasie.

Wieluń fietsroete EWI 3

• EWI 3 groen, kategorie: poviat
  • lengte: 43,1 km
  • Die begin: Konopnica
  • Einde: Konopnica
  • kaart illustrasie:

Fietsroete 4

Kursus:

• Konopnica (Gemeentekantoor) (0,0) - Kolonia Strbin (6,8 km) - Lesisko -grafheuwels (10,8 km) - Osjaków (14,1 km) - Dębina (15 km) - Walków (18 km) - Bębnów -kruising (19,9 km) - Dymek (22,3 km) - Szynkielów -kerk (24,9 km) - Sobkowizna (30,3 km) - Rychłocice -brug (32,7 km) - Wrońsko -kruising (35,3 km) - Piaski (38,3 km) - Kolonia Kamyk, kruising (39,3 km) - Konopnica (43,1 km).

Beskrywing:

• begin in Konopnica voor die Commune Office en hardloop na die weste, aan die einde van die park draai u regs, steek die asfaltpad oor en bereik die soldate se begraafplaas. Hier draai dit weer suid en kruis die asfaltpad onder die brug. deur Piekło en by die aansluiting met die Konopnica -pad Osjaków, draai regs na Osjaków, na ongeveer 0,4 km, draai links in die asfaltpad op Aniela. Na ongeveer 1,6 km draai u regs in 'n bospad, agter die bos, by die kruising aan die begin Kolonie van Strobin draai regs (wes) op die asfaltpad, verby die dorp, kom by die Konopnica-Osjaków-pad, draai hier links (suid) in die rigting van Osjaków en na ongeveer 0,4 km na die brug oor die Wężnica-rivier, skuins (noordoos ) na 'n bospad, na ongeveer 0,5 km by 5 kruiwaens in Lesisko draai skerp regs en draai weer na ongeveer 0,5 km links na 'n asfaltpad na OsjakowAgter die kerk, draai regs langs die Warta -rivier, draai regs oor 'n smal brug en oor die eiland bereik u 'n asfaltpad in DębinaDraai daar regs aan die einde van Dębina, by die voorkant van die pad, draai regs in 'n grondpad en lei langs die Warta -vallei deur Walków ons kom in Dromme na die asfaltpad, steek dit oor en volg die asfaltpad na die dorp SpraakborrelAan die begin van die dorp, draai u regs in 'n bospad en kom na Szynkielowawaar ons by die kruising regs draai op die asfaltpad Szynkielów-Konopnica. Na ongeveer 0,3 km naby die kerk, draai links (noord), na ongeveer 0,2 km regs (oos) en deur die gehuggie Nad Ługiem, draai na in die noorde, kom ons by die bos, hier draai u regs langs die rand van die bos en draai na 0.6 km links in die bos (noord). Neem 'n bospad ongeveer 1,5 km by die kruispad van bospaaie, draai regs, ons verby 'n groot woud wat verder aan die rand kantel die Hołda -reservaat ons verlaat die bos langs die nedersetting se geboue SobkowiznaVerder langs die Warta-vallei (noord) in Zabieniec kom ons by die Wieluń-Widawa-pad, draai regs, steek die Warta-rivier oor en bereik RychłocicNa die kruispad, draai regs (oos) op die keisteenpad, klim op die plato en bereik die grondpad tot by die WrońskaAan die begin van die dorp, draai links, na ongeveer 0,3 km regs, steek die asfaltpad Brzyków-Konopnica oor, dan deur die velde na die (ooste). SandeBy die kruispad regs (noordwes) in die rigting van Konopnica. Agter die begraafplaas by die kruispad, draai links by 'n skuins by die munisipale kantoor in Konopnica.

Wieluń fietsroete EWI 4

• EWI 4 groen, kategorie: poviat
  • lengte: 36,9 km
  • Begin: Ożarów -herehuis
  • Einde: Ożarów

Fietsroete 5

Kursus:

• Ożarów (herehuis) (0,0) - Banasie -Słoniny (2,3 km) - Słoniny (5,3 km) - Skoenlapper (7,7 km) - Wróblew (13,2 km) - Grześlaki (14,8 km) - Topolin (19,8 km) - Skomlin -kerk ( 22,7 km) - Wichernik (25,7 km) - Mokrsko (27,8 km) - Komorniki (30,7 km) - Psiuchy (34,3 km) - Ożarów (36,9 km)

Beskrywing:

• In Ożarów, by die Museum of Manor Interiors, langs 'n grondpad na (suid), na ongeveer 2 km, by die betonheining van die damkompleks, draai dit regs (wes) deur die geboue van Banasia-Słonina, agter die nedersetting dit draai in die bos in en loop saam gewrigteNa ongeveer 0,7 km agter die nedersetting by die kruispad, draai ons links (suid-wes) en na ongeveer 200 m loop ons verby 'n middelbosreservoir aan die linkerkant, die sg. Klei kleien ons bereik die aansluiting met die pad langs die spoor van die voormalige smalspoor. Hier draai die roete in (regs na die noorde), verlaat die bos en draai by die aansluiting van veldpaaie links (wes) na die klein dorpie Słoniny. In Słoniny steek dit die aansluiting oor en na 100 m by die volgende kruising gaan ons die dorpie links verby en langs 'n bospad na (suid-wes), Ok, 1,3 km van die ingang van die bos, by die kruising verlaat ons die bos skerp regs en bereik die dorp skoenlapper By die kruising van paaie, draai links langs die stroompie, aan die linkerkant van die vallei, na die laaste geboue van Motyl by die kruising, draai regs, steek die stroom oor en by die vurk van die pad, draai ongeveer 2,6 km links deur die bos na (noordwes). by die kruising met die Praszka-Skomlin asfaltpad, draai u regs en na ongeveer 1,1 km bereik ons ​​die kruising in Mossies, waar ons links draai (suidoos). Vir ongeveer 0,9 km verlaat ons die dorp op die asfaltpad en bereik 'n gehuggie GrześlakiBy die kruising, draai regs en na ongeveer 0,5 km by die volgende kruising, links, met 'n kort stuk deur die bos, bereik ons ​​die weide in die Prosna -riviervallei. Ongeveer 1 km draai by die kruispad regs, weg van die bos, steek die veld oor en maak ruigtes nat, draai regs na die watermeul, dan na die kruispad met die geplaveide pad na dit, draai links om (noord) die Prosna -rivier oor te steek, ons bereik die dorp ToplinDraai by die kruising regs in 'n asfaltpad (noordoos) en na ongeveer 1,5 km is ons in FluisterDie hoofpad loop deur Skomlin, ons verby die kerk aan die regterkant en by die tweede kruising draai u links in 'n asfaltpad, regs is daar 'n historiese bakkie en by die vulstasie kom ons by die kruising. Hier draai ons regs na (noordoos), na ongeveer 3 km bereik ons ​​die dorp Wichernik, draai by die kruispad regs en verby die moderne kerk na regs, verlaat die dorp en gaan oor die velde langs 'n grondpad na Mokrsko. Mokrsko ons steek die kruising met die Mokrsko-Wieluń-pad oor en na 2,9 km langs 'n asfaltpad bereik ons ​​die dorp Bewaarders, by die kruising, links, verby die kerk aan die regterkant, en na ongeveer 100 m draai u regs in die asfaltpad, draai u by die laerskool regs, en na ongeveer 100 m links, neem u die pad in die rigting van die bos. Die roete loop langs Kolonia Komorniki, ons bereik die bos waar die asfalt eindig, draai links langs die rand van die bos en die velde, na ongeveer 0,6 km die bos in, regs-diagonaal en na ongeveer 0,3 km tot aan die einde van die bos , waar u regs draai met 'n kort gedeelte van die bosrand, draai u links in die grondpad na die sigbare geboue van die gehuggie PsiuchyOns verby die dorp, draai links by die kruising en na ongeveer 100 m na regs, neem ons 'n reguit pad, kom by Ożarów, verby 'n baksteenwerf en 'n park aan die regterkant, draai regs by die kruising by die TSO -stasie, langs 'n asfaltpad en na ongeveer 0,3 km draai u regs na die herehuis in Ożarów, waar ons die roete voltooi.

Wieluń fietsroete EWI 5

• EWI 5 geel, kategorie: plaaslik
  • lengte: 20,5 km
  • Begin: Kamion
  • Einde: Kamion
  • kaart illustrasie;

Fietsroete 7

Kursus:

• Kamion -brug (0,0) - Jesiona (1,3 km) - Krzeczów -brug (5,6 km) - Więcławy (6,5 km) - Kamion (10,1 km) - Toporów (10,7 km) - Invoer (13,0 km) - Ogroble (14,0 km) - " Ogroblejska Droga "(16,0 km) -" Kamioński -roete "(18,5 km) - Kamion (20,5 km)

Fietsroete 9

Wieluń fietsroete EWI 6

• EWI 6 geel, kategorie: plaaslik
  • lengte: 25,6 km
  • Begin: Załęcze Wielkie (Ośr, ZHP)
  • Einde: Załęcze Wielkie

Fietsroete 8

Kursus:

• Załęcze Wielkie (Ośr ZHP) (0.0) - Zalęcze Wielkie (dwars) (2.3 km) - Vans (7.1 km) - Invoer (brug) (9.3 km) - Pustków (12 km) - Łaszew Government (14.1 km) - Bieniec Mały (15,3 km) - Bieniec (17,3 km) - Kępowizna (19,7 km) - Kępowizna ("Warta" distrik) (20,9 km) - Zalęcze Wielkie (brug) (23,6 km) - Zalęcze Wielkie Ośr, ZHP (25,6 km)

Roete beskrywing 2

Wieluń fietsroete EWI 7

• EWI 7 geel, kategorie: plaaslik
  • lengte: 31,9 km
  • Begin: ZHP -sentrum "Nadwarciański Gród" in Załęcze Wielki
  • Gevolgtrekking: ZHP -sentrum "Nadwarciański Gród" in Załęcze Wielki

Fietsroete 3

Kursus:

• Załęcze Ośr, ZHP (0,0) - Sandy (2,6 km) - Bukowce (5,2 km) - "Wronia Woda" (6,7 km) - Góra św, Genowefy (8,9 km) - "Żabi Pond" (9,4 km) - dorpie Bobrowniki ( 10,2 km) -Bobrowniki most (10,5 km) - 'Góra Wapiennik' (12,8 km) -Troniny (14,2 km) - "Pomegranate Springs" (15,2 km) - Old Village (16,2 km) - Zamłynie (17,3 km) - Wielkie Zalęcze (19,2 km) - "Kruchy" (19,8 km) - "Niwy Gajówka (24,1 km) km) -Kluski (25,4 km) -" Ostra Góra "(25,8 km) - Wielkie Zalęcze (27,6 km) - Wielkie Zalęcze -brug (29,5 km) km) - Wielkie Ośr, ZHP (31,9 km) km)

Roete beskrywing 3

Wieluń fietsroete EWI 8

• EWI 8 swart, kategorie: skakeling
  • lengte: 11,7 km
  • Begin: Józefów
  • Einde: Bieniec Mały

Fietsroete 6

Beskrywing:

• IN Józefówby die kruising van paaie, langs 'n asfaltpad (oos) tot by die kruising by die kerk van St. SlukHier draai ons na (noord) en aanvanklik langs die asfaltpad, en vanaf die begraafplaas langs 'n grondpad na Popowic,, waar ons na 'n asfaltpad draai (oos. Aan die einde van die dorp), neem ons 'n grondpad (suid) na Pątnów, draai (oos) in 'n asfaltpad, steek na ongeveer 0,5 km die Wieluń-Częstochowa-pad oor en draai na die munisipale kantoor by die kruising na (suid) die kerk en begraafplaas, na ongeveer 1 km na die (ooste). die asfaltspoor draai regs, terwyl ons reguit op 'n grondpad gaan. Struga ŁaszewskaIn die vallei draai ons na (oos) en na 0,5 km parallel met die stroom draai ons effens na regs, klim op die plato. Bieniec MałyAan die einde van die dorp, waar die asfalt links draai, eindig ons die roete.

Wieluń Horse Track EWI 9.10

• Rooi kleur

Kursus (binne die Wieluń poviat)

• Troniny-Stara Wieś-Załęcze Wielkie-Kępowizna-Dzietrzniki (agritoerisme "Nad Strugą")-Bieniec-Łaszew-Strugi-Nowy Świat-Rychłowice "Perdeheuwel".
  • Dit begin in Częstochowa.

Wieluń fietsroete EWI 11

• EWI 12 groen, kategorie: poviat
  • lengte: 21 km
  • Begin: Świątkowice,
  • Einde: Młyńsko (PKS -kruising)
  • Kursus:
  • Świątkowice (0.0) - Łagiewniki (5.0) - Kurów (10.5) - Sandy (15.5) - Młyńsko (19.0) - PKS Cross (21.0)
  • Beskrywing:
  • In Świątkowice, by die kruispad by die herehuis, loop die pad na Wieluń (suid) Lagiewniki draai regs en links voor die kerk. Aan die begin van die dorpie Biała, kruis dit die nasionale pad Wrocław-Warschau, na ongeveer 0,5 km van die spoorlyn, bereik ons ​​die dorp Kopydłów. Verder (suid) langs 'n grondpad pad na die dorp Kurów en dan 'n asfaltpad. Agter die dorp, by die kruising met die Wieluń-Parcice pad, draai regs, ons bereik die dorp SandeAgter die dorpie kom ons verby 'n bos natuurreservaat "Lasek Kurowski", dan 'n dorp Młyńsko en na die gehucht Koryta bereik ons ​​die PKS Krzyż -stop, waar ons die roete eindig, en dan lei die roete na die Wieruszów poviat.

Wieluń fietsroete EWI 13

• Die begin: Parzymiechy
  • Einde: Rychłocice

Kursus:

• Parzymiechy (0,0) - Wielkie Zalęcze (9,0 km) - Invoer (23,5 km) - Toporów (25,0 km) - Krzeczów (30,5 km) - Osjaków (44,5 km) - Konopnica (52,5 km) - Rychłocice (56,5 km)